Re: Is my order ready yet?
The pushback from the gig economy is here. With no fixed working hours, no paid vacation days and no health insurance, delivery drivers face intense job insecurity throughout Europe. We take a look at how people working in this precarious industry are banding together to improve their working conditions in Grenoble, France.