Sports Betting - A Billion-Euro Business
Online betting platforms are booming and are now among the most important sponsors in the world of sport. Yet this comes at a high social cost, fuelling gambling addiction across Europe. An investigation into the inner workings of an industry that makes billions whilst ordinary people’s lives are ruined.