Tax Wars
This documentary goes behind the scenes in the global fight against corporate tax evasion. In times of increasing inequality, where nation states are highly in debt, multinationals are announcing record profits. How can countries make sure that these companies pay their fair share of tax so that they can battle the effects of climate change and invest in the future?