Tax Wars
Naprzeciw wielkim, globalnym korporacjom, silniejszym niż niejedno państwo, staje banda rebeliantów – ekonomistów, aktywistów, zwykłych ludzi, którzy nie ustąpią, póki imperia nie zaczną płacić uczciwych podatków. Walka rozszerza się na kolejne kraje i regiony – od Unii Europejskiej przez Chile i Zambię po Indie.