Klash! Art in Action
On February 13, 1983, in the midst of a frigid winter, artist David Hammons organises an unusual artistic act in New York.Like a hawker on the street, he sells snowballs arranged by size to passers-by.This symbolic performance addresses political, social, and economic issues, while also exploring cultural stereotypes and the mechanisms of the art market.