Where Is This Street?
During the COVID-19 pandemic, the film looks out of the window of a Lisbon flat and takes a glimpse at the filming locations of Paulo Rocha's "The Green Years" (1963), a landmark of the New Portuguese Cinema. In resonance with the present time, the film recalls Lisbon in the 1960s.