Crazy Borders
Did you know that the last war between France and Spain took place in the 1970s? It was the war of the stop signs in Llívia, a Spanish town - but in France, in the Pyrenees. This bizarre quirk is due to a treaty signed centuries ago. This really is a case for Crazy Borders!