The Homeless of the Pandemic13 min
Living in Guernica, Argentina, is nobody's dream but everybody's last resort. The pandemic left these families no longer able to pay rent, and so instead the shanty town of Guernica sprang up in July in a matter of days. But even this last refuge is under threat, as the land the shacks are built on is private property, earmarked for a luxury development.