Yemen: A Complex History12 min
The country on the southern tip of the Arabian Peninsula was once known as Happy Arabia, a wealthy, fertile land which was the home of the Queen of Sheba in ancient times. Today Yemen is in blighted by a long-running civil war due to a complex past and present.