The Emirates – Creating Their Own Path13 min
The United Arab Emirates seems to appear from nowhere in the Arabian desert and before the discovery of oil in the 1960s, the impressive skylines of Dubai and Abu Dhabi were unimaginable. Today the UAE has a unique outlook in the Middle East with a diversified economy that bridges East and West.