Streetphilosophy
In this episode, Ronja explores what can give us hope for the future even when things seem bleak. At Leopoldplatz, she meets one of the most hopeful people in Berlin: DJ Bombay sells curries from his food truck and is always in a good mood. "I've been through so many crises in my life that nothing can knock me out," he says. Then there's boxer Mazen, who loses every fight and still goes on. Nun Sister Mechthildis meanwhile is full of hope and happiness, living away from the hustle and bustle of life in her convent.