Foo Fighters
Miles Davis made his comeback on the stage of the very prestigious Montreux Jazz Festival in 1984. In his tracklist, the trumpeter includes Time After Time, a cover of a slow song by Cyndi Lauper. And that, for jazz purists who considered Miles Davis a living God, was an act of high treason.