Kara JacksonARTE Concert Festival 2023
Acclaimed poet Kara Jackson has put her creations to music on her debut album Why Does the Earth Give Us People to Love? An irresistable choice of perfomer for the final afternoon of the 2023 ARTE Concert Festival.