Iceland: Post-Covid Tourism13 min
Tourism boomed over the last decade in Iceland with numbers of visitors more than tripling. But the sudden drop in visitors due to coronavirus has sparked a debate: What sort of post-covid economy should Iceland build? And what kind of tourism?