Islandia: turystyka na wagę złota13 min
Na Islandii pandemia koronawirusa to przede wszystkim wyzwanie gospodarcze. Wyspa zależna jest od turystyki, z której dochód czerpie jedna trzecia jej mieszkańców. Miliony odwiedzających pomogły wyspie przetrwać kryzys finansowy w 2008 roku. Jak będzie teraz?