The Old Woman and the LakeCelebrating Summer Solstice in Latvia
In June, Latvians celebrate their most important festival: the summer solstice. In Kolka, a small fishing village nestled on a strip of land where the Baltic meets the Gulf of Riga, the locals prepare for the shortest night of the year, a moment when magic can happen.