Re: France's No Kids GenerationARTE Reportage
When fighting in Syria drew close to Aleppo, agronomists at the International Centre for Agricultural Research in Dry Areas (ICARDA) launched a daring operation to save their collection. They managed to evacuate almost all of their seed bank to the Global Seed Vault in Svalbard.