Re: - Wiedeń: kawiarnia przeciw samotnościARTE Reportage
Od Aleppo, w Syrii, po Svalbard, na biegunie północnym. W obliczu groźby wojny, grupa syryjskich rolników rozpoczęła akcję ratunkową dla zbioru cennych nasion.