Art of Gaming
In literature and cinema, it is often the bad guys who captivate us the most. In video games, you can actually become them: the iconic Dark Vader (Star Wars: the Force Unleashed), a violent psychopath (Man Hunt), or even an immigration officer (Paper Please). Trinity and Yann Leroux plunge into the dark side of video games.