Cannes, the Moment Before
During the Cannes Film Festival, great figures of cinema recount their memories of one of the most important moments of their lives. In this episode: the filmmaker Bruno Dumont, who was twice awarded the Grand Jury Prize, the first time for 'Humanity' (1999), and the second for 'Flanders' (2006), talks about his experience. This year, he's presenting 'Ma Loute'.