Karambolage Polska - Polski FiatChwilę przed Cannes
Gwiazdy kina opowiadają o swoich przeżyciach związanych z festiwalem w Cannes. W tym odcinku: Bruno Dumont, który dwa razy otrzymał nagrodę w Cannes – po raz pierwszy w 1999 za film „Ludzkość”, a następnie w 2006 za film „Flandria” – opowiada o kontrowersjach związanych z jego wygraną.