Medicines of the World
The Australian rural outback is notoriously dangerous and difficult to reach. As the saying goes: "Anything can kill you in Australia!" And so if anything goes wrong several hours away from civilisation, emergency help must come by air. Bernard Fontanille visits the Sunshine Coast to meet the elite doctor-paramedic teams that come to the rescue.