Serbia: protestele duc la reconciliere între sârbi și bosniaci
În Serbia, studenții protestează de luni întregi, inclusiv la Novi Pazar, unde trăiesc mulți musulmani bosniaci. După o îndelungată perioadă de discriminare, aceștia trăiesc pentru prima dată experiența solidarității. Acțiuni comune, precum distribuirea Coranului scris în alfabetul chirilic, sunt un simbol al reconcilierii. Tinerii, dar și veteranii, aduc speranța unei coexistențe pașnice.