Criză de energie: mai puțin înseamnă mai bine?Fermele belgiene în pericol
În Belgia, mai mult de jumătate din ferme au dispărut în ultimii 30 de ani, din cauza lipsei cesionarilor. Valentina este excepția de la regulă. Când a aflat că ferma tatălui ei era în pericol, a intrat în agricultură.