Na rewersie mapy - Polska nowym liderem Europy?Kryzys belgijskich gospodarstw
Belgia w ciągu ostatnich trzydziestu lat straciła ponad połowę gospodarstw rolnych z powodu braku następców.Valentine nie wpisuje się w tę tendencję. Gdy dowiedziała się, że gospodarstwo jej ojca jest zagrożone, postanowiła zostać rolniczką.