Cambodgia 2099
Phnom Penh, Cambodgia. Pe Insula Diamant, devenită simbol al modernizării țării, doi prieteni își povestesc ce au visat în noaptea precedentă. Într-un decor care reflectă noile aspirații ale orașului, conversația lor deschide o fereastră către intimitatea imaginilor onirice și realitatea cotidiană.