Disunited Nations - ONU și Orientul Mijlociu„Niciodată din nou!”
O galerie de artă expune planșele și desenele pregătitoare pentru „Never again! ... and again... and again”, o bandă desenată de trei pagini scrisă în colaborare de Joe Sacco și Art Spiegelman. În aceasta, două personaje vorbes în mijlocul ruinelor din Gaza, revenind asupra evenimentelor din 7 octombrie și asupra represaliilor israeliene, devenite genocidare. Concluzia este amară: mai putem spera la o soluție justă, mai degrabă decât la una definitivă?