Dlaczego Europejczycy tak dotkliwie odczuwają fale upałów?„Nigdy więcej!”
„Never again! …and again…and again” to komiksowy dialog Joego Sacco i Arta Spiegelmana poświęcony wojnie i sytuacji w Gazie. Autorzy wracają do wydarzeń z 7 października, analizują reakcję rządu Benjamina Netanjahu, podejmują temat ludobójstwa oraz zastanawiają się nad przyszłością regionu. To refleksyjna i krytyczna rozmowa dwóch legend światowego komiksu.