42: Răspunsul la aproape orice
Curiozitatea stă la baza naturii umane. Și totuși,ne poate aduce și neajunsuri. Este o virtute sau un defect? De ce e atât de greu de definit? Algoritmii rețelelor de socializare exploatează fără ezitare dorința noastră de noutate. Putem învăța să ne protejăm de această manipulare subtilă?