42: Răspunsul la aproape orice
Corpul uman găzduiește aproximativ 30 de miliarde de microorganisme: bacterii, fungi, virusuri și alge. Compoziția acestei microbiote ne influențează direct. Cu cât este mai diversă, cu atât suntem mai sănătoși. Însă urbanizarea, regulile de igienă și schimbările de dietă duc la pierderea biodiversității microbiene. Cum putem recupera microorganismele dispărute?