Clinca pentru berze din Ardeal
În satul Cristian, Miruna Gritu administrează de 17 ani o clinică voluntară pentru berze. Un adevărat refugiu pentru aceste păsări migratoare. Dar pericolul pândește: liniile electrice aeriene și acumularea de gunoaie în cuiburi sunt tot atâtea capcane mortale pentru păsările limicole.