Arșiță pe stâncile din Marsilia
În extremitatea sudică a litoralului francez, în fiordurile cu stânci abrupte din apropierea orașului Marsilia, cunoscute sub numele de calanques, flora și fauna s-au adaptat la condițiile extrem de aride și vântoase. În acest habitat extrem, viața devine grea pe vreme de caniculă, iar animalele și plantele trebuie să se reinventeze pentru a supraviețui. Un documentar narat de rapperul marsilian Faf Larage.