Fala upałów w Parku Narodowym Calanques
Na francuskim wybrzeżu Morza Śródziemnego, między Marsylią a Cassis, przedłużająca się fala upałów wpływa na życie zarówno na lądzie, jak i w wodzie. Rodzime gatunki muszą konkurować z roślinami i zwierzętami pochodzącymi z cieplejszych i bardziej suchych regionów. Kto zdoła się przystosować, gdy mistral nie przynosi już ochłody?