Heatwave in the Marseille Calanques
At the southern tip of the French coastline, in the steep-walled fjords close to Marseille known as calanques, flora and fauna have adapted to the extremely dry and windy conditions. In this extreme habitat, life is hard when a heatwave comes and animals and plants have to reinvent themselves to survive. A documentary narrated by Marseille rapper Faf Larage.