ARTE Europa Săptămânal
De ani buni, premierul Ungariei, Viktor Orbán, blochează decizii importante la Bruxelles, mai ales privind ajutorul financiar pentru Ucraina. În plan intern, conduce autoritar, subminând libertatea presei, independența justiției și drepturile minorităților. UE a înghețat deja fonduri pentru Ungaria, fără efect major. Alegerile ar putea reseta relațiile cu Uniunea Europeană.