ARTE Europa Săptămânal
Fie el religios, cultural sau istoric, Europa se mândrește cu un patrimoniu de câteva secole. Însă cum poate fi protejat? Unele clădiri se degradează, altele devin ținte în conflicte sau sunt folosite politic, iar programele europene de conservare rămân neclare. De la loterii pentru conservarea siturilor istorice, la valuri de vizitatori în zilele Patrimoniului European, UE face eforturi pentru a păstra aceste comori istorice.