Un stat pentru palestinieni?
Perspectiva creării unui stat palestinian independent, care părea atât de aproape în 1993, a devenit tot mai îndepărtată în ultimii treizeci de ani. Asasinate politice, revolte violente, extremism în creștere, atacuri teroriste, represiune din partea Israelului: totul pare să stea în calea unei soluții cu două state. Cui îi mai pasă de reluarea dialogului?