Denmark: A Time of Danger
The creation of an independent Palestinian state seemed possible in 1993, but thirty years later it feels like a distant prospect. The two-state solution has yet to materialise, and recent years have been marred by political assassinations, violent uprisings, extremism, terrorist attacks, and police repression.