Spioanele - povești adevărate
La început, Gabriele Gast, o femeie din Germania de Vest, și-a spionat compatrioții pentru Stasi - Securitatea din Germania de Est - din cauza dragostei. Însă, odată angajată în serviciile secrete ale țării sale, a transmis în Est mii de documente din convingere și cu un talent incontestabil.