Spioanele - povești adevărate
În 1989, armata americană a invadat Panama condusă de Manuel Noriega. Martha, ofițer de teren la Agenția de Informații a Armatei (DIA), este trimisă la fața locului pentru a-l găsi pe dictator, care a dispărut fără urmă.