Kobiety-szpiedzy
Podpułkowniczka Martha Duncan pracowała dla DIA (Defense Intelligence Agency) – amerykańskiej agencji wywiadu. W 1989 roku, gdy armia amerykańska wkroczyła do Panamy, została wysłana na miejsce, by odnaleźć dyktatora Manuela Noriegę, który zniknął bez śladu.