Spioanele - povești adevărate
Jonna Mendez și soțul ei, Tony, se numără printre celebritățile CIA. În 1989, unul dintre cei mai buni spioni ai agenției americane din rândurile KGB era pe punctul de a fi demascat. Soții Mendez au fost trimiși la Moscova pentru a coordona exfiltrarea rusului și a soției sale.