Marile mituri - Odiseea (8/10)
De șapte ani, Ulise își petrece zilele în liniște alături de Calypso. Dar nostalgia îl copleșește. Soția, fiul și insula sa nu încetează să-i ocupe gândurile. Hermes, trimis de Zeus la insistențele Atenei, vine să-i ceară Calypso să-l lase pe regele Itacii să plece. Dar Poseidon, zeul mărilor, mereu obsedat de răzbunare, distruge corabia lui Ulise, care se trezește din nou singur pe țărmul unei insule necunoscute.