GEA - Dour Festival 2026Cobrah
Szwedzka artystka Cobrah rozgrzewa publiczność Dour Festival bezkompromisowym electro-popem o wyrazistej, zmysłowej estetyce. Jej hipnotyzujący, prowokacyjny występ czerpie z teatralnego świata debiutanckiego albumu „Torn”, łącząc sceniczną ekspresję z mocnym elektronicznym brzmieniem. Oto fragment tego koncertu.