Koncert dla Europy 2026
W barokowym Pałacu Esterházy w Eisenstadt, Filharmonicy Berlińscy pod dyrekcją Kirilla Petrenki, oferują znakomity program z utworami Strawińskiego, Haydna, Czajkowskiego i Beethovena. Solistą będzie francuski wiolonczelista Gautier Capuçon. Pałac Esterházy, ze swoją imponującą Salą Haydna, stanowi perłę austriackiego regionu Burgenland i jedno z jego najważniejszych centrów kulturalnych.