Concert for Europe 2026
The Berlin Philharmonic with Kirill Petrenko perform their annual concert for Europe, this time from the baroque magnificence of the Esterházy Palace in Austria. On the programme are works by Haydn, Stravinsky, Tchaikovsky and Beethoven.