Aloïse Sauvage & Madeleine Cazenave
Raperka Aloïse Sauvage i pianistka jazzowa Madeleine Cazenave tworzą wyjątkowe spotkanie rapu i jazzu. Ich występ w Théâtre Nanterre-Amandiers łączy improwizację, kontrastujące style i oryginalną scenografię – z efektami śniegu i nietypowymi elementami dekoracyjnymi.