Alice Phoebe Lou - Bilbao BBK Live Festival 2025Piosenki Joni Mitchell
Kate Stables, Jesca Hoop i Lail Arad w niezwykłym składzie wykonują na scenie paryskiego Casino de Paris utwory Joni Mitchell. Ten wieczór zapowiada coś więcej niż koncert – to święto twórczości i zaangażowania politycznego wielkiej artystki folkowej.