Friska Viljor
Poruszający, szczery i pełen pasji - zespół Friska Viljor ze Sztokholmu potrafi połączyć indie pop i melancholię w taki sposób, że nawet złamane serca zaczynają podrygiwać. Podczas Rolling Stone Beach 2025 zamieniają plażę Weissenhäuser Strand w morze euforii, melodii i poczucia wspólnoty.