Third World
Założony w 1973 r. Third World to jamajski zespół reggae fusion, którego brzmienie jest inspirowane soulem, funkiem i disco. Jest jednym z najdłużej działających zespołów reggae wszech czasów. Początkowo uznawany za zespół roots reggae, muzycy mieszali później elementy popu i rocka, a w końcu także i dancehallu oraz rapu.